Hát amikor Angliába költöztem kicsit aggódtam az időjárás miatt, vajon hogyan viselem majd a sok esőt?! Eddig egész jól, bár talán azért, mert dolgozunk és 10 perc sétára lakunk a melótól és azt kibírjuk. Bár ilyen esőt, amit néha produkál az idő, még nem nagyon láttam. Vízszintesen esik az eső, na jó persze a szél segít neki :) Meg olyan durván tud zuhogni, hogy ezt már nem csak dézsából öntik! Már meséltem a fura ablaknyílási szokásokról. Nekünk is olyan ablakunk van, hogy bentről nem tudnám megmosni. Csak ha szerzek valami jó magas létrát és kivonulok egy vödörrel. De itt ilyet elvileg nem szoktak csinálni az emberek, hanem ablakmosó embereket hívnak. De ha nem hívnak, mint mondjuk mi, akkor sincs probléma, hisz az eső barátunk megoldja! Tehát mondhatjuk, hogy egészen megbarátkoztam az esővel, a gumicsizmámmal élvezettel trappolok a tócsákban. Amúgy most itt zárójelben megjegyzem, hogy kiskoromban mindig azon gondolkodtam, hogy a pocsolyák, milyen hatalmas tengerek lehetnek a hangyáknak :) Amióta a tócsákban mászkálok, megint elkezdtem ezen gondolkodni....hát de most nem?? :) Az eső azonban nem mindenkinek a barátja, Olivér a harmadik esernyőjét fogyasztja.... :) De talán Pierre Cardin-nal (az esernyő márkája) karöltve talán megbarátkozik a sok csapadékkal! Persze nem csak eső van itt kérem szépen, ugyanis beköszöntött a nagggyon hideg is. Itt visszakanyarintom a gondolatom a jegyzet elejére...azt hittem itt kint nem lesznek nagyon mínuszok!!! Hát vannak. Pár napja igen csak csípős az idő. Az otthoni időjárás hallomásom szerint kellemesnek mondható volt az elmúlt pár napban, hát itt pont nem. Szerintem hó nem esett, de valami fehér jegyes izé akadt a járdán. A hegyek csúcsa is porcukros volt. Ma csúszkáltunk is a járdán. Tegnap olyan deres volt minden, hogy egészen vékony hó rétegnek hatott a látvány. A szép zöld fű, egészen fakó lett. Ez a látvány fogadott reggel...

DSCN0816.JPG

Pont ezen a deres napon utaztunk Kendalba. Az úton ilyenkor mindig sok barit látunk. Mást nem látok soha, hogy a bárány barátunk eszik vagy fekszik. Izgi élet, nem?? :) Pont azt képzeltem el, hogy oda fagy a nyelve a fűhöz, amit épp eszik. Vagy ilyen esemény nem lehetséges? Esetleg előre beleheli? :D Na jó hagyjuk!! Eszik aztán kész.

A karácsonyi láz totálisan megfertőzött! Oly annyira hogy, miközben most blogot írok, beraktam egy kellemes kis karácsonyi muzsikát. Az, hogy kinek mit, merre hol, már 2 hete legalább megfertőzte az agyam. Nem emlékszem, hogy meséltem e, de akik 6an magyarok itt kint vagyunk, közös kis karácsonyozást tervezünk :) Kaja, pia, ajándékozás. Csináltunk is titkos húzást. Vicces volt a húzás, elég nehezen hoztuk össze, hogy valaki ne magát vagy a párját húzza, de megoldottuk. Én annyira belelkesedtem, hogy gyorsan meg is vettem az illetőnek az ajándékot. Most egész jól sikerült magamban tartani az információt. Csak Olivér tudja, hogy kit húztam, de csak mert kiszedte belőlem :) Emlékszem a suliban, mindig kiderült 2-3 nap alatt ki kit húzott, mert senki nem tudta tartani a száját! Amúgy a hotelben is volt "Secret Santa", staff karácsony is lesz. Na jó, ezt a húzást, azaz kit húztam már többen tudják, 3-an jujj :) Szóval a karácsonyi vásárlási láz nem hagyhat alá. Hát nem is olyan egyszerű nekem ajándékozni, már mint a családdal kapcsolatban...postázzak vagy ne? De az olyan messze van.....de befér a dobozba ennyi minden? De akkor posta vagy DHL? Ááá, de biztos ne januárba vigyem őket haza? De befér a kézipogyóba minden? De nincs is még bőröndöm, lehet nem is veszek, csak otthon... Amúgy kinek mi kell még? Kb. ezek a kérdések szánkóznak a fejembe naponta oda-vissza, néha óránként is :) De a karácsonyi ajándékoknál sokkal fontosabb a hangulat. Mint múltkor említettem, az angolok sokkal hamarabb állítanak fát, mint mi Magyarországon. Már sok fát lehet látni, főleg a szállodák ablakain bekukucskálva. De magán házaknál is láttam már fát. Mi ilyet nem fogunk csinálni, Olivér hiába nyaggat.  Magyarok vagyunk, magyar szokásokkal PONT! Amúgy már megvettük a fát :P Egy hete már meg van. Csodás kis műfenyő, dísszel, fénnyel :) Egy méteres tuti lesz, azért nem aprózzuk el! DE a dobozban pihen karácsonyig. Adventi koszorúnk nem lesz, helyette 4 szalaggal körbekötött gyertya képviseli majd a vasárnapi gyertyagyújtást. Fotó még nincs, majd holnap csinálom csak meg. Vettünk égősort is a szobába dekorációnak, de ez is várat még magára. Najóó, talán 20.-a körül feltesszük :) Már minden boltba, ahova bemegyünk karácsonyi zene szól. El sem tudod kerülni a karácsonyi lázat! Jövő héten megint megyünk be a városba....vásárolniiiii :) Egyszer van egy éveben karácsony nahh! Tegnap, amikor szintén Kendalban voltunk, direkt sötétedésig maradtunk, hogy láthassuk a karácsonyi kivilágítást. Hát bevallom kicsit nagyobb cécóra számítottam, de azért ez sem volt rossz....

DSCN0821.JPG

DSCN0818.JPG

DSCN0819.JPG

Elvileg volt karácsonyi vásár. Hát nem tudom. Igazából egy rakás termelő volt kint finomabbnál finomabb ételekkel, de sehol nem láttam "Vörösmarty-s karácsonyi vásárt". Az a szintű karácsonyi felhajtás kicsit hiányzik. De inkább hagyjuk is, hogy mi hiányzik és fog is. Igyekszem majd karácsonyt teremteni ide is, ha már a család távol van. Aztán ha 24-én este dolgozunk, az maga lesz a pokol, mert skype-on szeretnék belecsöppeni a család karácsonyába....majd kiderül. 

De hogy kicsit feldobjam a blog hangulatát, mesélnék vicces esetekről a munka közben. 2 kedvencem van. Az egyik: Épp egy "stay" (marad a vendég)  fürdőszobát takarítottam. A tükör alatti márványlapot törölgettem ami a wc és a mellette levő mosdó felett volt. Ilyen kis kiugró pakolásra. A vendégnek pont ott feküdt az elektromos fogkeféje. Persze miért állt volna a talpán, hisz fekve viccesebb... Valahogy törölgettem a környékén és a fogkefe szépen belepottyant a wc-be! Egy másodperc sokkot kaptam. A fogkefe feje épp hogy kilógott a vízből :D :D Hát elvileg nem ment tönkre, mert ezek bírják a vizet, elvileg!!!! Kikaptam, megmostam, aztán szakadva a nevetéstől elújságoltam a lányoknak. Hát a kisfőnök is szakadt a röhögéstől. Esküszöm már félek szállodába menni vendégként. Ki tudja miket művelnek a cuccaimmal :) Meg hát tudok egy-két mocskos kis titkos is a housekeepingről! Na de ez most mellékes. A másik story: egy szemetes zsák volt a szoba ajtaja előtt, én porszívóztam a szobában. Kicsit kiporszívóztam a folyosóra is, később ne kelljen. Véletlenül a porszívó bekapta a szemeteszsákot és beszívta, de a szemét meg se rezzent, ott maradt. Most ezt úgy képzeljétek el, mintha egy megterített asztalról a terítőt kirántanák a tányérok alól. Ez így nem tűnik viccesnek, de látni kellett volna. Újabb derűs pillanatokat szereztem a housekeeping tagjainak :) Hát nem unatkozunk...vannak jó napok is :)

Ez most egy rövidke blogra sikeredett, hiszen aludnom is kell valamit!!! :) Az írás alatt ezt a kellemes karácsonyi "mix"  adta az ihletet: https://www.youtube.com/watch?v=rBucWIwkqMM Ha egyszer karácsonyi dallamra vágytok ajánlani tudom!

És egy kép, hogy ti is elkapjátok a lázat :) 

christmas-wallpapers5-580x386.jpg

Na de ne feledjük szegény Télapót, még ő is jön majd..... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://azangliaiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr434942066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása