Éééés igeeen, már csak 10 nap és ilyenkor már a repülőn ülünk és robogunk haza felé!! Az elmúlt 3 hónapban elég jól viseltem az itteni létet. Meg is lepődtem magamon, hogy milyen jól. Régen mindig azon az állásponton voltam, hogy ééén külföldre, áááá dehogy. Aztán tessék. Már annyira megszoktam, hogy nincsenek hirtelen felismeréseim a zuhany alatt vagy haza fele, hogy én itt élek Angliában, te jó ég! Már megszoktam. A környezetre továbbra is rá tudok csodálkozni, hogy milyen szép. Az esti csillagos égre vagy a csodálatos felhő produkciókra még mindig tudnak újat mutatni. Tervezzük is, hogy egyszer kimegyünk este és csak nézzük a csillagokat. Igaz, hogy messze vagyok otthonról, de legalább a göncöl szekeret látom, így tudom, hogy annyira nem is messze, még ezen a bolygón :) Ami még furcsa ezzel a kiköltözéssel kapcsolatban, hogy nem kapartam a falat a szülők hiánya miatt. Félre értés ne essék, nagyon hiányoztok!!! De talán ennek azért is örülök, mert talán készen álltam rá egészséges módon, hogy elhagyjam a szülői házat. Igaz, mélyvízre sikeredett, abból a szempontból, hogy külföldig sodort a felnőtté válás szele. Nagyon jóban vagyok a szüleimmel és közeli, őszinte a kapcsolatom velük, ezért nem is gondoltam, hogy ilyen jól fogom viselni ezt a távolságot. De ügyes kislány vagyok :D Igaz rengeteget segít az, hogy szinte napi kapcsolatban vagyunk skype-on. Ha ez nem lenne, akkor szerintem visszavonnám  az eddig leírt soraimat :) Az is sokat segít itt kint, hogy nem egyedül vagyok, hanem egy társsal és új barátokkal. Na meg egy titka van a hiány érzet elásásának...nem szabad családi fotókat nézni!! Egyszer kaptam anyutól egy pár képet egy családi hétvégéről, hát nagyon fájt a szívem, hogy én nem vagyok ott. Szóval a család képe csak skype-on :) Természetesen a barátok is nagyon hiányoznak. Azért a skype-os beszélgetések nem mindig kárpótolnak. Nem baj, már csak 10 nap. Otthon a 10 nap alatt 24 órában meg kell élni az életet! 10 napba bele kell sűríteni az elmúlt 3 hónapot és a következő 10 hónapot. Szerintem folyton ölelgetni fogok mindenkit :D Ha haza megyünk, akkor viszont elvesztünk 2 barátot is. A magyar lakótársaink munkahelyet váltanak és így el is költöznek :( Mire visszajövünk, már nem lesznek itt. Hiányozni fognak, jó volt mindig összefutni valakivel a lakásban pár szó elejéig. És senki nem fogja a rizst odaégetni :D Jajj bele sem gondolok, hogy mi lesz ha a másik két lány is olajra lép.... Na de addig örüljünk, amíg vannak! Aggódni ráérünk késöbb. Bár a hotelben elég gyakori a staff váltás, ahogy látom. Ment egy szakács, jött egy új, lassan megint megy egy, meg két ember, jön egy új lány, stb. Ha így folytatjuk lassan mi legyünk újként a "régiek". 

Amióta itt vagyunk begyűjtöttünk már ezt azt. Ha most kéne haza költözni, akkor már nem csak két óriás bőröndünk lenne, hanem minimum 3! Néha szoktunk fantáziálni, hogy hogy költözünk haza. Ha vásárolunk, sokszor az dönt, hogy megvesszük-e, hogy hogy visszük haza? :) Egész baglyos gyűjteményem lett. Nem vagyok egy bagoly fan, de véletlenül sok lett belőlük :)

page.jpg

A első egy nyaklánc,a második kép fent, egy kép a falon, a harmadik Mr. Bagoly Úr, a negyedik pedig egy karkötő

Az unalmas hétköznapokban keressük az értelmes tevékenységet, de még nincs meg. Pontosabban annyi ötletem van, hogy mit kéne csinálni, de általában erre sosem jut energiám. Olivér azért egész jól tartja az edzés napjait, ő legalább csinál valami értelmeset. Szeretnék rajzolni, olvasni, tornázni, bármit csinálni, de sokszor csak arra van energiám, hogy egyek itthon, netezzek, filmezzek, skype és alvás. Jó mondjuk nem meglepő 9 óra fizikai munka után. De olyan rossz, hogy csak mennek a napok és semmi értelmes nem történik. Pedig már annyi rajzos cuccom van, van 2 angol könyvem is, ne adj isten még gyakorolhatnám is vele az angolt. Sokszor hiába szeretnék, nem megy semmi. Elég kevés napon érek úgy haza, hogy most nem vagyok fáradt, akkor hajrá. Na meg az is lehangoló, hogy tök sötét van. Talán már kicsit később sötétedik, de még mindig nem az igazi. A mozgásra is több hangsúlyt kellene fordítani. "Szar" a kaja, ennek ellenére híztam egy kilót. Nekem az sok nah, én pici gyerek vagyok! Szóval most tényleg nagyon elhatároztam, hogy ha visszajövünk februárban, akkor véget vetek ennek a lazsa tanyának. Olivér amúgy is nagyon lelkes, hogy írjon nekem egy edzés tervet. Most nyilvánosan kitűzöm célnak, hogy edzés terén szeretném elérni, hogy fel tudjam húzni magam a húzóckódón :) Hát ez nem holnapra fog sikerülni, szóval időt kérek a nagyközönségtől, de meg lesz. A fogyást éhezéssel is párosítani kell, szóval ilyen kiruccanásokat el kell napolnunk...

DSCN0979.JPG

Ez a híres Sticky Toffee Pudding! IMÁDOM! Csokis tészta, valami ragadós karamellás szerű izé van benne, itt jelenleg le van vele öntve. Isteni!! Amikor étteremben dolgozom, sokszor kapunk sütit az este végén, mert többet csinálnak és másnapra az már nem jó. Meg vagyok veszve a sütikékért komolyan :) Jövő héten sütök is valamit szerintem. Az amerikai palacsintát is ki kéne próbálni. Ugye régebben már említettem, hogy itt totál sótlanul főznek. Ha ebéd idő van nem látsz mást, csak hogy Aliz sóz, mint a veszedelem. De még a só sem sóz komolyan. Viszont múltkor volt egy szendvics ebédre, BLT a neve. Nem más, mint két szelet kenyér között sült bacon és majonézes zöldség saláta. Amúgy nagyon finom, de olyan sós volt múltkor a bacon, hogy alig tudtam megenni. Itt a bacon, nem olyan, mint otthon, csíkos és vékony. Itt jó húsos és vastagabb. 

Van egy hely Grasmereben, amit imádok. Tele van puzzle-val. Nagyon szeretek kirakózni, de itt sajnos nincsen elég hely a szobában, hogy hódolhassak eme kedvtelésemnek. De múltkor nem tudtam megállni, vettem is egyet. Azt tervezem, hogy ha haza megyek most, otthon kirakom és felteszem a falra. A falamon már van egy puzzle, ami ráadásul még foszforeszkál is. Ha kiraktam majd csinálok képet :)

DSCN0940.JPG

Ha haza megyünk további program, hogy meglátogatom a szoláriumot. Nem azért, hogy barna legyek, hanem valami fényt szívjak magamba. Fényterápia tessék. Mostanában nagyon keveset sütött a nap. 2 hete borús, esős idő van 10 fokkal. Igaz 2 napja tél van, 1-2 fokkal, de hó persze még sehol. A köd az nagyon divatos az időjárás körében. Pár napja köd ül a völgyben. Az egyik vendég mesélte, hogy felmászott a hegyre és ott fent sütött a nap. Erről tényleg van bizonyítékunk, mert tegnap kicsit láthattuk mi is a kék eget, persze csak a völgyből.

DSCN0947.JPG

DSCN0948.JPG

De, amint megbizonyosodtunk, hogy még létezik kék ég Angliában, utána rögtön visszajött a köd. Így a kis sétánk is meglepően ködösre sikeredett.

DSCN0952.JPG

DSCN0954.JPG

DSCN0925.JPG

DSCN0911.JPG

DSCN0921.JPG

Majd tavasszal kicsit többet akarunk túrázgatni, hegyet mászni. Tervezem, hogy ha lesz két szabadnapunk, akkor majd más városokat is meglátogatunk. A tengerpartot is meg kell nézni, itt milyen. Ezek a célok tavaszra. 

DE most a cél, hogy legyen már 21-e menjünk már haza!!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://azangliaiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr455012202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása